Strony

niedziela, 16 sierpnia 2015

Zmiana szablonu i... tytułu ;)

Jak widzicie, wreszcie dorobiłam się wystroju bardziej dopasowanego do tematyki bloga :). Nie będe ukrywać: nie jestem mistrzem fotoszopa, więc grafika pozostawia wiele do życzenia, ale wydaje mi się, że jak na pierwszą próbę wykonania własnego szablonu poszło mi nie tak źle.

Co bardziej spostrzegawczy z Was zauważą, że zmieniłam również tytuł strony. Uznałam, że skoro ostatecznie i tak więcej piszę o Milo i sprawach z nim związanych niż o rzeczach, które w wolnej chwili dla niego "dziergam" nazwa nawiązująca bezpośrednio do Rudego Niszczyciela będzie lepszym pomysłem.

No a nie da się zaprzeczyć: jest rudy jak nieszczęście ;).

Jak podoba wam się nowa kolorystyka? Macie jakieś sugestie? Piszcie w komentarzach :))

12 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Też ostatnio diametralnie zmieniłam wygląd bloga :P Człowiek cały czas się uczy.
    A Rudy to pewnie nie tylko nieszczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. No właśnie widziałam, że też zmieniliście - bardzo profesjonalnie to teraz wygląda:))

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygląda, ale mnie osobiście ten żółty troszkę boli w oczy - nie wiem jakie inni mają zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie z odcieniami żółtego walczę od dłuższego czasu - nie mogę dobrać odpowiedniego :( Uroki mojej przedziwnej matrycy, nigdy nie mogę być pewna jak kolor wygląda na normalnych monitorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest świetny, tylko ten żółty piekielnie razi w oczy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poeksperymentuje jeszcze z tymi odcieniami, może obecny będzie wygodniejszy ;)

      Usuń
  5. Całkiem, całkiem, choć kolor może lżejszy? Z "fotoszopem" nieźle ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. szablon mi się podoba , ale od patrzenia na zółtoniebieskie paseczki bolą oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon mi się podoba, możesz pomieszać z css (szukaj darmowych, gotowych kodów i je modyfikuj na swoje kolory). Mnie, jak innych żółty razi, może coś bardziej stonowanego.

    Przy okazji ja niedawno zmieniłem wygląd mojego bloga, Ty nigdy tam nie byłaś, więc co myślisz o nim? http://staffikxbasenji.blogspot.com/ (najbeznadziejnieszy adres, wiem :( )

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie żółty wygląda dobrze, a szablon mi się podoba :) Bardzo podoba mi się idea twojego bloga: pieso-handmejdy - idealne! Moje klimaty :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę :). W najbliższym czasie postaram się jakiś kolejny hendmejdowy post naskrobać :).

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że rudy - nie do końca kojarzy Ci się z nieszczęściem ;D Jestem za zmianą, w końcu pies w roli głównej jest ciekawszy ;)

    OdpowiedzUsuń