Strony

środa, 13 kwietnia 2016

Wiosenne zakupy - psia galanteria i nie tylko.

Jestem jedną z tych osób, dla których zdecydowanie większą frajdą jest kupowanie czegoś dla swoich zwierząt niż dla samej siebie. Dlatego przy każdej możliwej okazji (czyt.kiedy nie spłukałam się na zero i akurat robię zamówienie karmowe na zooplusie) staram się wyszukać coś ciekawego do wypróbowania. Tym razem trafiły do mnie aż dwie nowe spacerowe pozycje ;).


1. Dokas,  Pierś z kurczaka z rybą - must have przysmakowy, jako że Milo to koneser suszonego mięska. Suszonymi rybkami też nie pogardzi, choć przedtem kupowałam je raczej dla moich szczurów - jestem ciekawa czy taki mix mu zasmakuje.

2. Hunter, Calcium Milk Bone - raczej unikam ostatnio podawania zwierzakom mocno przetworzonych smakołyków, ale pozytywne recenzje dotyczące zapachu tych konkretnych kostek skusiły mnie do dokonania małego odstępstwa. Kto nie czuł w całym domu zapachu rozmemłanej krowiej racicy ten nie zrozumie skąd ta chwila słabości... 

3. Smycz Zee.dog, Stardust - od jakiegoś czasu mamy szelki z tej samej serii (i bardzo sobie chwalimy!), więc pasująca smycz była naturalną koleją rzeczy ;). Niestety trochę się przestrzeliłam z wyborem rozmiaru (zooplus ma dwa : S i L) i karabińczyk jest przeogromny. Plusem jest natomiast długość - 2,5m zdecydowanie bardziej odpowiada mi niż krótsza wersja.

4. Obroża Zee.dog Yaluc - jako, że byłam strasznie zadowolona z szelek tej firmy (Milo zdołał je pożądnie nadgryźć, a mimo to ciasny splot materiału się nie popruł!) postanowiłam zaopatrzyć się też w obrożę. Dodatkowym bodźcem był fakt, że niedawno na zooplusie pojawiły się nowe wzory smyczy i jedna nowa obróżka ;)

 (edit: żeby było śmieszniej: obróżka już zniknęła z asortymentu, chyba załapałam się na jakiś błąd w systemie :D )



Zaopatrzyliście się ostatnio w coś nowego? A może dopiero planujecie jakieś wiosenne nowości w psiej szafie ?

7 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad akcesoriami z tej serii, właśnie szelkami i chyba zdecyduje się je kupić i wypróbować na moim sierściuchu. Pozdrawiamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy, ja też jestem tą psią zakupoholiczką :D Non stop coś kupujemy :) Zapraszam do mnie, obserwuje i pozdrawiam :)

    ----------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zee dog robi jeszcze fajne zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Zabawek ich jeszcze nie widziałam :). Można je dostać w jakimś naszym sklepie internetowym?

      Usuń
  4. Kostki wydają się ciekawe, wcześniej o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super! Przepięknie pachną - trochę jak waniliowe ciastka albo mleczne cukierki :)

      Usuń
  5. Widzę, że również lubicie wzorzystą galanterię. Moja Luna ma kilka smyczy w komplecie z obrożami. Ostatnimi czasy zaczęła strasznie ciągnąć na spacerach, więc kupiłam jej takie szelki https://johndog.pl/produkt/szelki-step-in-john-dog-barcelona-new/ Jak je zobaczyłam, to po prostu musiałam kupić. Są boskie.

    OdpowiedzUsuń